Wandelnetwerk Bergen
Made with MAGIX by Mat Maessen

90. Wandelen in Wellerlooi

Op deze pagina geef ik U informatie over de wandelroutes van ongeveer 5,10,15 of 20 kilometer middels

wandelknooppunten vanaf de startplaats Catharinakerk in Wellerlooi. Alle wandelroutes beginnen en eindigen bij het

startbord van het wandelnetwerk Bergen bij Cafe het Centrum aan de Catharinastraat in Wellerlooi. Parkeerplaatsen

zijn er voldoende. Steeds na ongeveer 5 kilometer is er een mogelijkheid om te pauzeren bij horeca behalve in de 15

en 20 kilometer wandelroutes.  Veel wandelplezier.

Home Print Wandelroutes Terug

Startplaats Catharinakerk in Wellerlooi

© Alle rechten voorbehoudem. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, door middel van druk, of film, fotokopie of op welke andere wijze dan ook, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de maker van deze website. Bij het maken van deze website is door de maker de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht genomen. De maker van deze website is echter nimmer aansprakelijk voor fouten in de informatie. Deelname aan de wandelroutes zoals op www.wandelknooppunt.nl gepubliceerd is altijd voor eigen risico. De maker van deze website is nimmer aansprakelijk voor schade opgelopen tijdens een der wandelroutes.

Wandelroute vanuit Wellerlooi van 5 kilometer

Korte beschrijving wandelroute wandelnetwerk Bergen 9005 Wellerlooi
U start bij het startbord van het wandelnetwerk Bergen bij de Catharinastraat in Wellerlooi en wandelt richting wandelknooppunt 15. Daar gaat U rechtsaf en bij Vliesplas links. Via een onverhard voetpad komt U bij de Westerweg. Die blijft U volgen tot wandelknooppunt 16. Daar gaat U rechtdoor en bij Droogstal gaat U linksaf. Aan het eind van Droogstal steekt U de drukke N271 schuin over en volgt het doodlopende pad richting Landgoed de Hamert. Dit fietspad draait met een brede rechtse bocht en U komt bij een klaphek links. Daar gaat U door het klaphek en loopt door het natuurgebied langs de Maas. Vlak voor wandelknooppunt 10 verlaat U het pad langs de Maas en loopt naar rechts langs de heg via een klaphek weer het natuurterrein uit. Bij wandelknooppunt 10 loopt U rechtdoor en volgt steeds de Catharinastraat richting de kerk. Totale lengte van wandelroute wandelnetwerk Bergen 9005 Wellerlooi is 4,9 kilometer
Nummering wandelroute wandelnetwerk Bergen 9005 Wellerlooi
Startbord 15 16  10  17  richting 15 tot startbord (lengte 4,9 km)
Foto impressie wandelroute wandelnetwerk Bergen 9005 Wellerlooi
Naar plattegrond Korte beschrijving wandelroute wandelnetwerk Bergen 9010 Wellerlooi

Wandelroute vanuit Wellerlooi van 10 kilometer

U start bij het startbord van wandelnetwerk Bergen bij de Catharinakerk en loopt richting wandelknooppunt 17. Daar volgt U de richting wandelknooppunt 10 en steekt de drukke N271 over. Aan het eind volgt U de Zwartebroekseweg rechts. Bij wandelknooppunt 18 gaat U links de Geysselberg in. Deze blijft U steeds volgen met mooie vergezichten over de Maas. Bij wandelknooppunt 25 passeert U een eeuwenoude kapel en gaat U links richting Well. U wandelt onder het viaduct van de N270 door. Bij de Grotestraat gaat U links langs Eldershof en Hoeve Van Den Speulhof.  U passeert daarna nog het kerkhof van de oude St. Vituskerk en eindigt bij Restaurant Brienen aan de Maas. Lengte van het eerste gedeelte van de wandelroute is 4,6 kilometer. U start het tweede deel bij wandelknooppunt 32 en loopt via de Grotestraat richting wandelknooppunt 35. Daar gaat U naar rechts en wandelt langs Kasteel Well. Aan het eind van de Kasteellaan loopt U over de parkeerplaats bij Restaurant Vink en steekt daarna de drukke N271 over om langs Restaurant Well Tevree over het fietspad langs de Wezerweg de wandelroute voort te zetten. Bij wandelknooppunt 37 steekt U rechts de drukke Wezerweg over om verder te wandelen door de bossen van de Bosscherheide. In het bos passeert U de Wellsche Molenbeek. Eenmaal uit het bos volgt U de verharde Knikkerdorpweg links door buurtschap Knikkerdorp. U neemt de eerste veldweg rechts en na wandelknooppunt 26 volgt U de Kevelaarsdijk voorbij Anderegg’s Camping. U wandelt steeds door de bossen van de Bosscherheide en komt uiteindelijk via buurtschap de Schaak de bebouwde kom van Wellerlooi binnen.  U volgt nu de Kruisstraat en bij wandelknooppunt 15 gaat U rechtsaf langs de kerk tot aan de startplaats. Lengte van het tweede gedeelte van de wandelroute is 6,7 kilometer. Totale lengte van wandelroute wandelnetwerk Bergen 9010 Wellerlooi is 11,3 kilometer
Nummering wandelroute wandelnetwerk Bergen 9010 Wellerlooi
Startbord  17  10 18  23  25 14  32 35 34 13 36 37  31  26  28  27   24  19  20  15  richting 17 tot startbord (lengte 11,3 km)
Naar plattegrond Foto impressie wandelroute wandelnetwerk Bergen 9010 Wellerlooi

Wandelroute vanuit Wellerlooi van 15 kilometer

U loopt eerst wandelroute 9005 tot wandelknooppunt 10 en daarna wandelroute 9010 vanaf wandelknooppunt 10. Geen horeca na ongeveer 5 kilometer. Totale lengte van wandelroute wandelnetwerk Bergen 9015 Wellerlooi is 14,8 kilometer
Startbord 15 16  10 18  23  25 14  32 35 34 13 36 37  31  26  28   27  24  19  20  15  richting 17 tot startbord (lengte 14,8 km)
Nummering wandelroute wandelnetwerk Bergen 9015 Wellerlooi Naar plattegrond

Wandelroute vanuit Wellerlooi van 20 kilometer

U loopt eerst wandelroute 9005 tot wandelknooppunt 10, daarna het eerste deel van wandelroute 9010 vanaf wandelknooppunt 10, daarna wandelroute 8905 tot wandelknooppunt 35 (zie 89. Wandelen in Well) en tenslotte het tweede deel van wandelroute 9010 vanaf wandelknooppunt 35. Geen horeca na ongeveer 5 kilometer. Totale lengte van wandelroute wandelnetwerk Bergen 9020 Wellerlooi is 19,2 kilometer
Nummering wandelroute wandelnetwerk Bergen 9020 Wellerlooi
Startbord 15 16  10 18  23  25 14  32 33 51  52  13  34  33  35 34 13 36 37  31  26  28  27  24  19  20  15  richting 17 tot startbord (lengte 19,2 km)
Naar plattegrond Bijzonderheden wandelroutes wandelnetwerk Bergen 90 Wellerlooi
Bij nat weer zijn de laarzenpaden drassig. Ook sommige bospaden kunnen drassig zijn. Bij hoog water van de Maas is het pad langs de Maas wellicht niet te lopen. Alleen de 10 kilometer wandelroute is dan te lopen. Na wandelknooppunt 31 gaat U bij verharde Knikkerdorpweg linksaf (geen markering mei 2016). In de 15 en 20 kilometer wandelroutes is geen horeca na ongeveer 5 kilometer.
start wandelroute
horeca wandelroute
Cafe Het Centrum Catharinastraat 18 5856 AT Wellerlooi 0478 – 50 26 60 www.cafehetcentrumwellerlooi.nl
Site Navigation
© Lorem ipsum dolor sit Nulla in mollit pariatur in, est ut dolor eu eiusmod lorem

90. Wandelen in

Wellerlooi

Op deze pagina geef ik U informatie over de wandelroutes

van ongeveer 5,10,15 of 20 kilometer middels

wandelknooppunten vanaf de startplaats Catharinakerk in

Wellerlooi. Alle wandelroutes beginnen en eindigen bij het

startbord van het wandelnetwerk Bergen bij Cafe het

Centrum aan de Catharinastraat in Wellerlooi.

Parkeerplaatsen zijn er voldoende. Steeds na ongeveer 5

kilometer is er een mogelijkheid om te pauzeren bij

horeca behalve in de 15 en 20 kilometer wandelroutes.

Veel wandelplezier.

MyWebsite.com

Dolore fugiat in nostrud

Ea ut aliqua quis dolore ea, commodo ad, labore quis excepteur. In dolore nulla fugiat velit esse lorem ipsum, magna eu tempor. Dolor lorem aute, lorem nostrud ullamco voluptate in sunt aliquip in in dolor, voluptate non ullamco occaecat nulla esse. Sed sunt dolor. Aliqua aliquip lorem dolore quis, irure et ea laboris in esse ut, consectetur cupidatat lorem tempor. Commodo voluptate esse commodo mollit. Exercitation veniam ipsum aliquip quis dolore eiusmod. Eu velit, irure in anim veniam magna sunt.

Tempor proident laboris non

Nulla voluptate velit, in nostrud ut magna eiusmod, culpa ut labore duis aliqua nostrud lorem eiusmod magna ut. Ut cupidatat, fugiat elit adipisicing id aliquip proident est ullamco, in aliqua ullamco cillum minim nostrud, ea pariatur. Aute exercitation culpa dolore excepteur irure cillum tempor adipisicing. Dolor veniam do
Naar website Naar website

Sit lorem, sed est commodo

In dolore sed excepteur nostrud tempor in nisi commodo fugiat do in dolor commodo sint? Ut, culpa excepteur consequat fugiat, non laboris quis consequat ipsum ex nisi ad. Mollit nisi quis ad laboris cillum excepteur minim. Amet in quis enim irure adipisicing velit in ullamco aliqua labore. Excepteur fugiat anim in nostrud ut. Id aliquip in labore, ullamco laboris consectetur dolore magna
Meer info

Voluptate ea culpa eiusmod lorem

In aute in lorem dolore aliquip dolore voluptate magna. Aliqua non cupidatat irure quis ut in velit pariatur sunt mollit enim esse sunt. Nulla qui aute veniam enim in in nulla esse adipisicing occaecat ex aliquip tempor deserunt do. Nulla culpa, consectetur cupidatat, culpa aliqua reprehenderit veniam tempor laboris, dolor fugiat incididunt est incididunt cupidatat mini