Wandelnetwerk Peel en Maas
Made with MAGIX by Mat Maessen

24. Wandelen in Kessel-Eik

Op deze pagina geef ik U informatie over de wandelroutes van (ongeveer) 5, 10, 15 of 20 kilometer middels

wandelknooppunten vanaf de startplaats Cafe-Restaurant de Pleisterplaats in Kessel-Eik. Alle wandelroutes beginnen

en eindigen bij wandelknooppunt 90 op de hoek van Lanterdweg en Hei vlakbij Cafe-Restaurant de Pleisterplaats.

Parkeerplaatsen zijn er voldoende bij Cafe-Restaurant de Pleisterplaats. Steeds na ongeveer 5 kilometer is er een

mogelijkheid om te pauzeren bij horeca. Veel wandelplezier.

Home Print Wandelroutes Terug

Startplaats Cafe-Restaurant de Pleisterplaats

© Alle rechten voorbehoudem. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, door middel van druk, of film, fotokopie of op welke andere wijze dan ook, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de maker van deze website. Bij het maken van deze website is door de maker de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht genomen. De maker van deze website is echter nimmer aansprakelijk voor fouten in de informatie. Deelname aan de wandelroutes zoals op www.wandelknooppunt.nl gepubliceerd is altijd voor eigen risico. De maker van deze website is nimmer aansprakelijk voor schade opgelopen tijdens een der wandelroutes.

Wandelroute vanuit Kessel-Eik van  5 kilometer

U start bij wandelknooppunt 90 bij Cafe-Restaurant de Pleisterplaats te Kessel-Eik. U steekt de Rijksweg N273 over en volgt de

Maasstraat. U komt langs de kerk van Kessel-Eik en passeert het Mariaplein. Bij de kruising met de Haagweg staat een kapel en

een ruine van een oude kapel. U gaat nu rechtdoor en komt in natuurgebied de Weerdbeemden. U loopt langs diverse natuurlijke

vijvers en loopt daarna door bos naar de Mussenberg. Hier heeft U een mooi uitzicht over de Maas. U volgt nu een onverhard pad

dat paralel loopt aan het afwateringskanaal. Het onverharde pad gaat over in een graspad en daarna verhard. U steekt aan het

eind de Rijksweg weer over en volgt de richting wandelknooppunt 03 door het Steenbos. Via buurtschap Roland en de Peelweg

komt U weer op de Lanterdweg. Aan het eind van de Lanterdweg bent U weer bij de Pleisterplaats.

Totale lengte van wandelroute wandelnetwerk Peel en Maas 2405 Kessel - Eik is 5,7 kilometer

90 02  04  92  93  42  41  43  35 33  79  03  05 88  86  87  90 (lengte 5,7 km)

Wandelroute vanuit Kessel-Eik van 10 kilometer

Start van het eerste gedeelte is bij wandelknooppunt 90 op de hoek van de Lanterdweg en de Hei vlakbij Cafe Restaurant de

Pleisterplaats. U volgt steeds de Hei en loopt verder door akkervelden en langs bosjes. Het onverharde pad van de Krekelsberg

gaat aan het eind weer over in een verharde slingerende weg.  Bij de Heldenseweg komt U langs de Oda Hoeve. U loopt om de

camping langs een beek. Op de Heikampweg passeert U de Tasbeek. Daarna steekt U de Rijksweg N273 weer over en komt weer

in de bebouwde kom van Kessel. Via een paadje langs het zwembad en de tennisvelden arriveert U bij de Markt in Kessel.

Lengte van het eerste gedeelte is 5,4 kilometer.

U start weer bij wandelknooppunt 09 op de Markt. U loopt richting wandelknooppunt 10. U gaat de trap omlaag naar de Maas. U

volgt het pad langs de Maas genaamd Oppe Loswal. U loopt onderlangs Kasteel Keverberg tot aan het veer. Daar gaat U rechtsaf

langs de Rozentuin. Daarna loopt U via het Veersepad terug richting Kessel. U passeert Villa Oeverberg. Via Baarskampstraat en

Beeselseweg komt U bij Veers. U passeert het Oude Veerhuis en de Heksendans en volgt nu de Haagweg richting Kessel-Eik. Bij

wandelknooppunt 94 gaat U rechtsaf richting Waterweideweg. Aan de overzijde van de Provincialeweg N273 ligt weer Cafe-

Restaurant de Pleisterplaats. Lengte van het tweede gedeelte is 4,6 kilometer.

Totale lengte van wandelroute wandelnetwerk Peel en Maas 2410 Kessel -Eik is 10,0 kilometer
90 91  85  06  84  62  63  69  70  04  42  46  07  08  09  10  72  70 12  11  49 71 98 95 94  99  02 90 (lengte 10,0 km)

Wandelroute vanuit Kessel-Eik  van 15 kilometer

U loopt eerst wandelroute 2410 en daarna wandelroute 2405. Totale lengte van wandelroute wandelnetwerk Peel en Maas 2415 Kessel is 15,7 kilometer
90 91  85  06  84  62  63  69  70  04  42  46  07  08  09  10  72  70 12  11  49 71 98 95 94  99  02 90 02  04  92  93  42  41  43  35 33  79  03  05 88  86  87  90 (lengte 15,7 km)

Wandelroute vanuit Kessel-Eik van 20 kilometer

U loopt eerst het eerste deel van wandelroute 2410, daarna wandelroute 2305 (zie 23. Wandelen in Kessel), daarna het tweede deel van wandelroute 2410 en tenslotte wandelroute 2405. Totale lengte van wandelroute wandelnetwerk Peel en Maas  2420 Kessel is 21,3 kilometer
90 91  85  06  84  62  63  69  70  04  42  46  07  08  09  05 04  50   16  17 18  51  53  10 09  10  72  70 12  11  49 71 98 95 94  99   02 90 02  04  92  93  42  41  43  35 33  79  03  05 88  86  87  90 (lengte 21,3 km)
Bijzonderheden wandelroutes wandelnetwerk Peel en Maas 24 Kessel - Eik
Bij nat weer zijn de laarzenpaden drassig. Let op tijdens de 20 kilometer wandelroute: na wandelknooppunt 50 het pad links langs de Tasbeek volgen. Bij hoog water van de Maas is het pad langs de Maas wellicht niet te lopen. Volg dan bij de 10 en 15 kilometer wandelroute vanaf wandelknooppunt 09 de richting wandelknooppunt 12 en daarna de originele route naar wandelknooppunt 11 enzovoorts. Tijdens de 20 kilometer wandelroute gaat U bij hoog water aan het einde van de Ondersteweg linksaf richting wandelknooppunt 09 en volg daarna de richting wandelknooppunt 12 en daarna de originele route naar wandelknooppunt 11 enzovoorts. Bij hoog water is mogelijkerwijze de passage in de 5, 15 en 20 kilometer wandelroute tussen 93 en 35 door de Weerdbeemden niet te lopen. Volg dan na wandelknooppunt 93 de Haagweg in de richting 40. U komt vanzelf bij wandelknooppunt 35 uit.
Korte beschrijving wandelroute wandelnetwerk Peel en Maas 2405 Kessel - Eik Nummering wandelroute wandelnetwerk Peel en Maas 2405 Kessel - Eik Naar plattegrond Korte beschrijving wandelroute wandelnetwerk Peel en Maas 2410 Kessel - Eik Nummering wandelroute wandelnetwerk Peel en Maas 2410 Kessel - Eik Naar plattegrond Foto impressie wandelroute wandelnetwerk Peel en Maas 2405 Kessel - Eik Foto impressie wandelroute wandelnetwerk Peel en Maas 2410 Kessel - Eik Nummering wandelroute wandelnetwerk Peel en Maas 2415 Kessel - Eik Naar plattegrond Naar plattegrond Nummering wandelroute wandelnetwerk Peel en Maas 2420 Kessel - Eik
start wandelroute
horeca wandelroute
Cafe-Restaurant de Pleisterplaats Rijksweg 5 5995 NS Kessel-Eik 077 - 462 13 64 www.pleisterplaatskessel.nl
Site Navigation
© Lorem ipsum dolor sit Nulla in mollit pariatur in, est ut dolor eu eiusmod lorem

24. Wandelen in Kessel-

Eik

Op deze pagina geef ik U informatie over de wandelroutes

van (ongeveer) 5, 10, 15 of 20 kilometer middels

wandelknooppunten vanaf de startplaats Cafe-Restaurant

de Pleisterplaats in Kessel-Eik. Alle wandelroutes beginnen

en eindigen bij wandelknooppunt 90 op de hoek van

Lanterdweg en Hei vlakbij Cafe-Restaurant de

Pleisterplaats. Parkeerplaatsen zijn er voldoende bij Cafe-

Restaurant de Pleisterplaats. Steeds na ongeveer 5

kilometer is er een mogelijkheid om te pauzeren bij

horeca. Veel wandelplezier.

MyWebsite.com

Dolore fugiat in nostrud

Ea ut aliqua quis dolore ea, commodo ad, labore quis excepteur. In dolore nulla fugiat velit esse lorem ipsum, magna eu tempor. Dolor lorem aute, lorem nostrud ullamco voluptate in sunt aliquip in in dolor, voluptate non ullamco occaecat nulla esse. Sed sunt dolor. Aliqua aliquip lorem dolore quis, irure et ea laboris in esse ut, consectetur cupidatat lorem tempor. Commodo voluptate esse commodo mollit. Exercitation veniam ipsum aliquip quis dolore eiusmod. Eu velit, irure in anim veniam magna sunt.

Tempor proident laboris non

Nulla voluptate velit, in nostrud ut magna eiusmod, culpa ut labore duis aliqua nostrud lorem eiusmod magna ut. Ut cupidatat, fugiat elit adipisicing id aliquip proident est ullamco, in aliqua ullamco cillum minim nostrud, ea pariatur. Aute exercitation culpa dolore excepteur irure cillum tempor adipisicing. Dolor veniam do
Naar website Naar website

Sit lorem, sed est commodo

In dolore sed excepteur nostrud tempor in nisi commodo fugiat do in dolor commodo sint? Ut, culpa excepteur consequat fugiat, non laboris quis consequat ipsum ex nisi ad. Mollit nisi quis ad laboris cillum excepteur minim. Amet in quis enim irure adipisicing velit in ullamco aliqua labore. Excepteur fugiat anim in nostrud ut. Id aliquip in labore, ullamco laboris consectetur dolore magna
Meer info

Voluptate ea culpa eiusmod lorem

In aute in lorem dolore aliquip dolore voluptate magna. Aliqua non cupidatat irure quis ut in velit pariatur sunt mollit enim esse sunt. Nulla qui aute veniam enim in in nulla esse adipisicing occaecat ex aliquip tempor deserunt do. Nulla culpa, consectetur cupidatat, culpa aliqua reprehenderit veniam tempor laboris, dolor fugiat incididunt est incididunt cupidatat mini