Wandelnetwerk Roermond
Made with MAGIX by Mat Maessen

81. Wandelen in Asenray

Op deze pagina geef ik U informatie over de wandelroutes van (ongeveer) 5,10, 15 of 20 kilometer middels wandelknooppunten vanaf Camping het Spikkerdal in Asenray. De wandelroutes beginnen en eindigen bij wandelknooppunt 70 aan het Spik in Asenray. Parkeerplaatsen zijn er voldoende. Steeds na ongeveer 5 kilometer is er een mogelijkheid om te pauzeren bij horeca. Veel wandelplezier.
Home Print Wandelroutes Terug

Startplaats Camping het Spikkerdal in Asenray

© Alle rechten voorbehoudem. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, door middel van druk, of film, fotokopie of op welke andere wijze dan ook, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de maker van deze website. Bij het maken van deze website is door de maker de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht genomen. De maker van deze website is echter nimmer aansprakelijk voor fouten in de informatie. Deelname aan de wandelroutes zoals op www.wandelknooppunt.nl gepubliceerd is altijd voor eigen risico. De maker van deze website is nimmer aansprakelijk voor schade opgelopen tijdens een der wandelroutes.

Wandelroute vanuit Asenray van 5 kilometer

U start de wandelroute bij wandelknooppunt 70 aan de Spikkerweg tegenover Camping het Spikkerdal en loopt het onverharde Sjprunkpaedje in. Bij het monument voor de vergeten kinderen van Spik en Maalbroek gaat U rechtdoor richting wandelknooppunt 76. U wandelt door Asenray en bij wandelknooppunt 09 neemt U de onverharde weg rechts. Aan het eind loopt U rechtsaf en daarna bij de Dorpsstraat linksaf. Bij wandelknooppunt 78 gaat U rechtsaf langs de Maasnielderbeek. Aan het eind neemt U de verharde weg rechts door buurtschap Straat langs de oude boerderijen Cornelishof , Straterhof en Heisterhof. Bij wandelknooppunt 49 gaat U door het klaphek rechts. U wandelt nu door natuurgebied het Spik. Bij wandelknooppunt 72 gaat U rechtsaf over een bruggetje. U wandelt daarna door een boomgaard, langs uitkijktoren het Spik en door een beekdal. Bij wandelknooppunt 74 gaat U links terug naar het startpunt. Totale lengte van wandelroute wandelnetwerk Roermond 8105 Asenray is 4,8 kilometer
70  74 76  09  77  78  42  49  73  72  74 70 (lengte 4,8 km)

Wandelroute vanuit Asenray van 10 kilometer

U start de wandelroute bij wandelknooppunt 70 aan de Spikkerweg tegenover Camping het Spikkerdal en loopt richting wandelknooppunt 71. Daar neemt U de onverharde weg rechtsaf. U neemt daarna het klaphek links door het beekdal. Op het eind gaat U bij Maalbroek linksaf. Na wandelknooppunt 75 loopt U onder het viaduct Maalbroek door. Bij wandelknooppunt 10 neemt U het onverharde pad links. Op het eind bij Spickerbroek volgt U het smalle paadje links tot aan de verharde weg. U neemt de Raaystraat links en passeert Camping Raayerhof. Daarna neemt U de Raayerveldweg rechts. Via Boven Boukoul komt U bij Cafe Soranus. Lengte van het eerste gedeelte van de wandeling is 4,0 kilometer. Voor het tweede deel vervolgt U de wandelroute vanaf Cafe Soranus. U neemt de eerste weg links Elmpterbaan tot wandelknooppunt 4. Daar gaat U rechtsaf langs de sportvelden. Deze weg Hoenderberg volgt U steeds eerst verhard, later onverhard tot aan wandelknooppunt 16. Daar gaat U linksaf richting buurtschap Blankwater. U volgt steeds de verharde weg langs Plantage Blankwater, de Beatrixhoeve en het Elmpterbroek. U steekt daarna de drukke N280 over en aan de overzijde van het viaduct volgt U het fietspad naar links. Bij wandelknooppunt 84 volgt U de Turfbroek naar rechts. Bij een T-splitsing volgt U het onverharde pad rechtdoor. Bij wandelknooppunt 83 gaat U rechtsaf. U volgt deze weg tot aan wandelknooppunt 76 in Asenray. Daar gaat U rechtsaf. Via Dorpsstraat, Maalbroek en Spikkerweg komt U weer bij het startpunt. Lengte van het tweede gedeelte is 6,2 kilometer. Totale lengte van wandelroute wandelnetwerk Roermond 8110 Asenray is 10,2 kilometer
70  71 75  10  11  07  06  05  04  19  20 16  18  91  84  83  82   09  76  70 (lengte 10,2 km)

Wandelroute vanuit Asenray van 15 kilometer

U loopt eerst wandelroute 8110 en daarna wandelroute 8105. Totale lengte van wandelroute wandelnetwerk Roermond 8115 Asenray is 15,0 kilometer
70  71 75  10  11  07  06  05  04  19  20 16  18  91  84  83  82  09   76  70  74 76  09  77  78  42  49  73  72  74 70 (lengte 15,0 km)

Wandelroute vanuit Asenray van 20 kilometer

U loopt eerst het eerste deel van wandelroute 8110, daarna wandelroute 8205 tot wandelknooppunt 04 (zie 82. Wandelen in Boukoul), daarna het tweede deel van wandelroute 8110 vanaf wandelknooppunt 04 en tenslotte wandelroute 8105. Totale lengte van wandelroute wandelnetwerk Roermond 8120 Asenray is 18,6 kilometer.
70  71 75  10  11  07  06  05 52  01  67  02  03  04  19  20 16  18   91  84  83  82  09  76  70  74 76  09  77  78  42  49  73  72  74 70 (lengte 18,6 km)
Bijzonderheden wandelroutes wandelnetwerk Roermond 81 Asenray
Bij nat weer zijn de laarzenpaden drassig. Ook sommige bospaden kunnen drassig zijn.
Korte beschrijving wandelroute wandelnetwerk Roermond 8105 Asenray Nummering wandelroute wandelnetwerk Roermond 8105 Asenray Naar plattegrond Korte beschrijving wandelroute wandelnetwerk Roermond 8110 Asenray Nummering wandelroute wandelnetwerk Roermond 8110 Asenray Naar plattegrond Foto impressie wandelroute wandelnetwerk Roermond 8105 Asenray Foto impressie wandelroute wandelnetwerk Roermond 8110 Asenray Nummering wandelroute wandelnetwerk Roermond 8115 Asenray Naar plattegrond Naar plattegrond Nummering wandelroute wandelnetwerk Roermond 8120 Asenray
start wandelroute
horeca wandelroute
Boerderijterras het Spikkerdal Spik 165A 6042 KT Asenray 0475 – 69 07 41 www.spikkerdal.nl
Site Navigation
© Lorem ipsum dolor sit Nulla in mollit pariatur in, est ut dolor eu eiusmod lorem

81. Wandelen in

Asenray

MyWebsite.com

Dolore fugiat in nostrud

Ea ut aliqua quis dolore ea, commodo ad, labore quis excepteur. In dolore nulla fugiat velit esse lorem ipsum, magna eu tempor. Dolor lorem aute, lorem nostrud ullamco voluptate in sunt aliquip in in dolor, voluptate non ullamco occaecat nulla esse. Sed sunt dolor. Aliqua aliquip lorem dolore quis, irure et ea laboris in esse ut, consectetur cupidatat lorem tempor. Commodo voluptate esse commodo mollit. Exercitation veniam ipsum aliquip quis dolore eiusmod. Eu velit, irure in anim veniam magna sunt.

Tempor proident laboris non

Nulla voluptate velit, in nostrud ut magna eiusmod, culpa ut labore duis aliqua nostrud lorem eiusmod magna ut. Ut cupidatat, fugiat elit adipisicing id aliquip proident est ullamco, in aliqua ullamco cillum minim nostrud, ea pariatur. Aute exercitation culpa dolore excepteur irure cillum tempor adipisicing. Dolor veniam do
Naar website Naar website

Sit lorem, sed est commodo

In dolore sed excepteur nostrud tempor in nisi commodo fugiat do in dolor commodo sint? Ut, culpa excepteur consequat fugiat, non laboris quis consequat ipsum ex nisi ad. Mollit nisi quis ad laboris cillum excepteur minim. Amet in quis enim irure adipisicing velit in ullamco aliqua labore. Excepteur fugiat anim in nostrud ut. Id aliquip in labore, ullamco laboris consectetur dolore magna
Meer info

Voluptate ea culpa eiusmod lorem

In aute in lorem dolore aliquip dolore voluptate magna. Aliqua non cupidatat irure quis ut in velit pariatur sunt mollit enim esse sunt. Nulla qui aute veniam enim in in nulla esse adipisicing occaecat ex aliquip tempor deserunt do. Nulla culpa, consectetur cupidatat, culpa aliqua reprehenderit veniam tempor laboris, dolor fugiat incididunt est incididunt cupidatat mini