Made with MAGIX by Mat Maessen

95. Wandelen in Afferden

Startplaats Afferden Camping Roland

© Alle rechten voorbehoudem. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, door middel van druk, of film, fotokopie of op welke andere wijze dan ook, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de maker van deze website. Bij het maken van deze website is door de maker de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht genomen. De maker van deze website is echter nimmer aansprakelijk voor fouten in de informatie. Deelname aan de wandelroutes zoals op www.wandelknooppunt.nl gepubliceerd is altijd voor eigen risico. De maker van deze website is nimmer aansprakelijk voor schade opgelopen tijdens een der wandelroutes.

Wandelroute vanuit Afferden van 5 kilometer

De wandelroute start bij Camping Roland in Afferden. Camping Roland ligt niet direct aan de route van het wandelnetwerk maar 250 meter verder. U loopt vanaf de Camping linksaf over de Rimpelt. Honderd meter verderop wandelt U Afferden uit en volgt het fietspad. Dan neemt U het 2 e smalle onverharde bospad links. Bij wandelknooppunt 41 neemt U het bospad rechtdoor in de richting van wandelknooppunt 43. U wandelt door het Bergerbos en passeert de Paoterskapel. Verderop passeert U het monument 10 mei 1940 en steekt de drukke Bleijenbeek over. U passeert daarna Kasteel Bleijenbeek en wandelt verder over en langs het terrein van golfbaan Bleijenbeek. U loopt steeds door het gevarieerde bos van Landgoed Bleijenbeek. Vervolgens volgt U eerst brede paden en daarna kronkelige paadjes en steekt U de Eckeltsche Beek over. Ten slotte wandelt U terug naar het startpunt bij Camping Roland aan de Rimpelt. Horeca bij start en finish. (GROENE ROUTE 10% verhard – 90% onverhard)

Wandelroute vanuit Afferden van 10 kilometer

De wandelroute start bij Camping Roland in Afferden. Camping Roland ligt niet direct aan de route van het wandelnetwerk maar 250 meter verder. U loopt vanaf de Camping linksaf over de Rimpelt. Honderd meter verderop wandelt U Afferden uit en volgt het fietspad. Dan neemt U het 2 e smalle onverharde bospad links. Bij wandelknooppunt 41 neemt U de verharde weg naar links in de richting van wandelknooppunt 42. U wandelt door het Nationaal Park de Maasduinen. Voor het Zevenboomsven gaat U rechtsaf. U wandelt door de Afferdense Duinen. In de verte ziet U een uitkijktoren. U gaat dan rechtsaf door het Broedersbosch. Daarna wandelt U langs het Esven. Verderop loopt U langs de Cokse Heide. Bij de Berkenlaan gaat U rechtsaf en vervolgens loopt U het bos uit. U passeert het monument 10 mei 1940 en steekt de drukke Bleijenbeek over. U passeert daarna Kasteel Bleijenbeek en wandelt verder over het terrein van golfbaan Bleijenbeek in de richting van wandelknooppunt 97. U loopt steeds door het gevarieerde bos van Landgoed Bleijenbeek en passeert ven Duvelskuul. Vervolgens volgt U eerst brede paden en daarna kronkelige paadjes en steekt U de Eckeltsche Beek over. Ten slotte wandelt U terug naar het startpunt bij Camping Roland aan de Rimpelt. Horeca alleen bij start en finish. (GROENE ROUTE 10% verhard – 90% onverhard)

MOOISTE WANDELKNOOPPUNTROUTE AFFERDEN

De wandelroute start bij Camping Roland in Afferden. Camping Roland ligt niet direct aan de route van het wandelnetwerk maar 250 meter verder. U loopt vanaf de Camping linksaf over de Rimpelt. Honderd meter verderop wandelt U Afferden uit en volgt het fietspad. Dan neemt U het 2 e smalle onverharde bospad links. Bij wandelknooppunt 41 neemt U de verharde weg naar links in de richting van wandelknooppunt 42. U wandelt door het Nationaal Park de Maasduinen. Via de Bosserheide en de Cokse Heide loopt U naar de Hopberg. Verderop wandelt U langs het Zevenboomsven. Daarna loopt U over de Afferdense Duinen en passeert Uitkijktoren de Affertse Duinen. Vervolgens loopt U door het Broedersbosch en passeert het Esven. Bij de Berkenlaan gaat U rechtsaf en vervolgens loopt U het bos uit. U passeert het monument 10 mei 1940 en steekt de drukke Bleijenbeek over. U passeert daarna Kasteel Bleijenbeek en wandelt verder over het terrein van golfbaan Bleijenbeek in de richting van wandelknooppunt 97. U loopt steeds door het gevarieerde bos van Landgoed Bleijenbeek en passeert ven Duvelskuul. Vervolgens volgt U eerst brede paden en daarna kronkelige paadjes en steekt U de Eckeltsche Beek over. Ten slotte wandelt U terug naar het startpunt bij Camping Roland aan de Rimpelt. Horeca alleen bij start en finish. (GROENE ROUTE 5% verhard – 95% onverhard)

Wandelroute vanuit Afferden van 17 kilometer

De wandelroute start bij Camping Roland in Afferden. Camping Roland ligt niet direct aan de route van het wandelnetwerk maar 250 meter verder. U loopt vanaf de Camping linksaf over de Rimpelt. Honderd meter verderop wandelt U Afferden uit en volgt het fietspad. Dan neemt U het 2 e smalle onverharde bospad links. Bij wandelknooppunt 41 neemt U de verharde weg naar links in de richting van wandelknooppunt 42. U wandelt door het Nationaal Park de Maasduinen. Via de Bosserheide en de Cokse Heide loopt U naar de Hopberg. Verderop wandelt U langs het Zevenboomsven. Daarna loopt U over de Afferdense Duinen en passeert Uitkijktoren de Affertse Duinen. Vervolgens loopt U door het Broedersbosch en passeert het Esven. Bij de Berkenlaan gaat U rechtsaf en vervolgens loopt U het bos uit. U passeert het monument 10 mei 1940 en steekt de drukke Bleijenbeek over. U passeert daarna Kasteel Bleijenbeek en wandelt verder over het terrein van golfbaan Bleijenbeek in de richting van wandelknooppunt 71. U passeert Paviljoen Bleijenbeek (horeca) en verderop loopt U langs de Eckeltsche Beek. Daarna volgt U de Ceresweg. Na wandelknooppunt 95 wandelt U door de Eckeltse Bergen. U loopt steeds door het gevarieerde bos van Landgoed Bleijenbeek en het Bergerbos. Verderop passeert U ven Duvelskuul. Vervolgens volgt U eerst brede paden en daarna kronkelige paadjes en steekt U de Eckeltsche Beek over. Ten slotte wandelt U terug naar het startpunt bij Camping Roland aan de Rimpelt. Horeca bij start en finish en na ongeveer 8 kilometer. (GROENE ROUTE 15% verhard – 85% onverhard)
Naar Google Maps Naar Google Maps
In wandelroute 9517 is het pad langs de Eckeltsche Beek erg drassig. Ook sommige onverharde paden kunnen drassig zijn.
Boscafe ’t Rimpelt Rimpelt 31 5851 EK Afferden www.boscafehetrimpelt.nl
Op deze pagina geef ik U informatie over de wandelroutes van (ongeveer) 5, 10, 13 of 17 kilometer middels wandelknooppunten vanaf de startplaats Camping Roland in Afferden. Camping Roland ligt niet direct aan de route van het wandelnetwerk maar op ongeveer 250 meter afstand. Parkeerplaatsen zijn er voldoende bij Camping Roland. Bij start en finish is horeca. Veel wandelplezier.
Naar Google Maps Naar Google Maps
Camping - 41 – 43 – 09 – 36 – 35 – Camping (lengte 4,8 km)
Naar Google Maps Naar Google Maps Naar Google Maps Naar Google Maps Naar RouteYou Naar RouteYou Naar RouteYou Naar RouteYou Naar RouteYou Naar RouteYou Naar RouteYou Naar RouteYou

Bijzonderheden wandelroutes

Wandelnetwerk Bergen
Print Nummering Wandelroutes Print Nummering Wandelroutes Print Nummering Wandelroutes Print Nummering Wandelroutes Print Nummering Wandelroutes Print Nummering Wandelroutes Print Nummering Wandelroutes Print Nummering Wandelroutes GPX GPX GPX GPX GPX GPX GPX GPX

95. Wandelen in

Afferden

9505. Nummering wandelroute wandelnetwerk Bergen startplaats Afferden Camping Roland: Camping - 41 – 43 – 09 – 36 – 35 – Camping (lengte 4,8 km) 9510. Nummering wandelroute wandelnetwerk Bergen startplaats Afferden Camping Roland: Camping - 41 - 42 - 46 - 47 - 63 - 27 - 76 - 67 - 44 - 43 - 09 - 97 - 98 - 18 - 36 - 35 - Camping (lengte 10,2 km) 9513. Nummering MOOISTE WANDELKNOOPPUNTROUTE © AFFERDEN startplaats Afferden Camping Roland: Camping - 41 - 42 – 45 - 46 - 47 – 48 – 61 – 62 - 63 - 27 - 76 - 67 - 44 - 43 - 09 - 97 - 98 - 18 - 36 - 35 - Camping (lengte 12,7 km) 9517. Nummering wandelroute wandelnetwerk Bergen startplaats Afferden Camping Roland: Camping - 41 - 42 – 45 - 46 - 47 – 48 – 61 – 62 - 63 - 27 - 76 - 67 - 44 - 43 - 09 - 71 - 87 - 95 - 96 - 97 - 98 - 18 - 36 - 35 - Camping (lengte 17,2 km)

Bijzonderheden wandelroutes

GPX GPX GPX GPX GPX GPX GPX GPX

Wandelroute Afferden van ongeveer 5 kilometer

Wandelroute Afferden van ongeveer 10 kilometer

Wandelroute Afferden van ongeveer 13 kilometer

Wandelroute Afferden van ongeveer 17 kilometer

Naar RouteYou Naar RouteYou Naar Google Maps Naar Google Maps Naar RouteYou Naar RouteYou Naar Google Maps Naar Google Maps Naar RouteYou Naar RouteYou Naar Google Maps Naar Google Maps Naar RouteYou Naar RouteYou Naar Google Maps Naar Google Maps Print Nummering Wandelroutes Print Nummering Wandelroutes